Beer Milik Siapa Dalam Troli Sharnaaz Ahmad..?

Beer Milik Siapa Dalam Troli Sharnaaz Ahmad

Gambar di atas menunjukkan Sharnaaz Ahmad dan Hanis Zulaikha dilihat dengan troli masing-masing ketika berada di Okinaza, Jepun yang dikongsikan bersama peminat. Sememangnya kita tahu selebriti ini berada disana untuk menjalani penggambaran drama ' Suamiku Encik Sotong' yang memang tengah meletup di kaca tV sekarang. Namun dalam ramai-ramai itu, tentulah ada mata-mata yang peka dan istimewa dari orang lain.
Ada seorang telah bertanya kepada Oh!Media.. Berikut email yang dihantar menerusi email:

Beer Milik Siapa Dalam Troli Sharnaaz Ahmad
Jika anda tidak nampak, biar kami tolong zoom kan sedikit.

Jika diamati botol tersebut, jelas sekali ianya adalah sejenis arak yang popular di Jepun bernama ASAHI seperti didakwa oleh pengirim. Mungkin pengirim ini adalah student Malaysia yang belajar di Jepung. Agaknya.

Beer Milik Siapa Dalam Troli Sharnaaz Ahmad

Pada kami, banyak kebarangkalian. Ada kemungkinan itu bukan troli kepunyaan selebriti tersebut. Mungkin sekadar tumpang bergambar sahaja. Keduanya mungkin troli mereka tapi beer tersebut mungkin salah seorang krew pengambaran yang punya. Wallahualam.

Apapun semoleknya, biar tuan empunya diri yang memberi sebarang maklumbalas berkaitan isu tersebut. Kami tidak anggap ini sebagai tuduhan, tapi lebih kepada peminat ingin mengetahui sendiri jawapan daripada artis kesayangan mereka.

2 Responses to "Beer Milik Siapa Dalam Troli Sharnaaz Ahmad..?"

  1. Beer dia ke bukan ke, kenapa nak sebok sangat? if it was his, does this give us the opportunity to judge, criticize him? I am sick of Malaysians who always love to find faults of others especially when it is related to religion. We just love to give nasty comments as if we were so angel ay! come on, grow up people! He does not need to justify if that can of beer was his or not. We just need to grow up and stop judging and finding faults!

    ReplyDelete
  2. sebab ni aku sampai sekarang tak suka dia ni.

    ReplyDelete

Lagi Artikel Menarik Di Bawah