Tanda-Tanda Payudara Wanita Pernah Disentuh Lelaki


Payudara wanita bahagian paling menarik perhatian lelaki selain bahagian-bahagian yang lain. Antara salah satu bahagian paling menggoda nafsu lelaki. Payudara juga sebenarnya berperanan penting bagi kaum hawa sudah pastinya. Di bawah kami kongsikan beberapa fakta atau tanda-tanda payudara yang pernah disentuh lelaki.

1. Kebiasaannya payudara yang belum pernah disentuh lelaki akan sentiasa tegang. Bagi payudara yang pernah disentuh lelaki, tegangnya berkurangan dan membesar sedikit dari ukuran asalnya. Payudara yang selalu disentuh lelaki akan lebih kendur.

2. Cuba perhatikan payudara wanita ketika mereka berjalan atau berlari. Payudara yang pernah disentuh lelaki akan jatuh kebawah dan terbuai manakala payudara yang belum pernah disentuh lelaki akan terbuai namun tidak terlalu melambai-lambai kerana ketegangannya masih ada.

3. Puting yang pernah disentuh akan menjadi panjang dan menonjol keluar sedikit. Puting yang pernah disentuh oleh lelaki akan menjadi lebih besar.

4. Payudara yang sering diramas akan menjadi besar tetapi tidak tegang. Berbeza dengan payudara yang semula jadi besar, ianya akan membesar dan tegang. Keadaan payudara ini akan terbuai kekiri dan kekanan serta atas dan bawah bila berjalan mahupun berlari.

5. Payudara wanita yang pernah melahirkan anak, putingnya tegang dan menghala keatas. Manakala payudara wanita yang putingnya hanya terjojol keluar bermakna pernah melakukan hubungan intim tapi belum melahirkan anak.

1 Response to "Tanda-Tanda Payudara Wanita Pernah Disentuh Lelaki"

  1. Haha baru tahu.. best juga layan blog ni banyak benda baru boleh belajar.

    ReplyDelete

Lagi Artikel Menarik Di Bawah